چهارشنبه سوری میترکونیییییییم
متنوع ترین وبلاگ کل کل بین دخترپسرا
تاریخ : سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:,
نویسنده : هادی (مدیر وبلاگ)

سلام علیکم و رحمه الله و مرضاتو .درست گفتم؟خب چه کاریه همون یه های بگین خب راحت ترین که والااااااا.
خب بریم سراغ پست  دختر که نیست اینجا باهاش کل کل کنیم حداقل یکم با هم حرف بزنیم بیکار نباشیم.خب بزا فک کنم چی بگم من 
 خب ولنتاین که گذشتههههههه چی بگم چی بگم چی بگم؟ ,اهاااااااااااا راستی بچه ها چهارشنبه سوری نزدیکه ها واسه چهارشنبه سوری چه برنامه ای دارین؟ من کا ملا واسه چهارشنبه سوری آمادم مهماتمو گرفتم با بروبکسم هماهمنگ کردم فقط مونده چهارشنبه سوری بیاد اگه تو مشهدین من منتظرتون هستم بیاااااااااااااین ها خب؟مثه پارسال میترکونیم باز از تهدیدای اینا هم نترسین فقط میخوان بترسونن هیچ کاری نمیتونن بکنن اگه کسی مهمات گیرش نیومد بیاد به من بگه من دوستم همه نوع ترقه و نارنجک بلده درس کنه کسی خواست میتونه بگه طرز درس کردنشو بهش بگم شوخی کردم بابا یه وقت همچین کاری نکنین خودتونو ناقص کنین  برین از همون استاندارداش بگیرین فقط از همین الان بگیرین که از هفته دیگه خیلی کمیاب میشه خب؟
خب بریم یکمم به این موجودات (دخترا)برسیم الان صداشون در میاد.چیزی یادم نمیاد بگم فقط به داداشای گلم بگم بهترین سوژه واسه چهارشنبه سوری همین دخترا هستنا این سوژه رو از دس ندین.چی داشتم میگفتم؟ها میخواستم درباره دخترا بگم جونم براتون بگه که هیچوقت به این موجودات اعتماد نکنین چون خیلی موزی هستن پدرسوخته ها Gun Toutingخیلی دوس دارن سرت فیلم در بیارن ولی هر دفه خودشون اسکل میشن خلاصه در حسرت یه بار اسکل کردن موندن حتی امارهای جدید نشون میده با برنامه ریزی هفته ای هم نتونستن همچین کاری بکنن اخیییییییییییی نازیییییییییی.نمونش همین هفته پیش یه برنامه ای برام پیش اومد اگه بفهمین از خنده میمیرین.پست بعدی حتما این داستانو براتون میگم .
درضمن پسراااااااااااای گل هیچوقت به این دخترا رو ندینا که واقعا پررو هستن یعنی اگه یه بار سوتی دادی دیگه سوارت میشن.اونروز پارک بودم یه دوس دختر پسر بودن دختره یه آتو از پسره داشت هی اونو میزد تو سر پسره دختره هم اینقد بی ریخت بود که نگو من که دیدمش حالت تهوع بهم دس داد حالا مونده بودم پسره چه جوری دختررو تحمل میکرد.اگه من جای اون پسره بودم با یه تیپا دختررو میفرستادم خونه ننش .خدا بهش رحم کرده بود من جا اون نبودم.خلاصه حواستون باشه سوتی ندین
بابا یکم زودتر آپ کنین من منتظرماااااااااا

یادتون نره به پستم امتیاز بدینا.

راستی داداش ارمین پستت عالییییییییی بود دمت گرم زدی وسط خال
من برم فعلا بازم میام ولی ایندفه زودتر بااااااااااااااای.
 



نظرات شما عزیزان:

jojo
ساعت0:00---7 اسفند 1389
hi....kheyli aliiiiiiiiiiiiiiiiiiyeeeeeeeee... khosheman amad.......bah bah,,,,sar bezan be man

احمد
ساعت20:46---5 اسفند 1389
سلام وبلاگ قشنگ و زيبايي دارين
من شما رو لين كردم منو با اسم استاد آنلاين لينك بكنين
موفق باشين


شراره
ساعت20:36---5 اسفند 1389
salam linketon kardam web bamazeei darin ba khoneye khatereha linkam konid mer30

محسن
ساعت20:15---5 اسفند 1389
با سلام من شما رو لينك كردم.
لطفا من را با نام جديدترين آهنگ هاي ايراني لينك كنيد.
موفق باشيد وبلاگتون خيلي باحاله


مسعود
ساعت10:16---4 اسفند 1389
سلام دوست عزیز من لینکت کردم اگه خواستی توهم منو با نام /پاتوق من و دل /لینک کن
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب